donderdag 9 oktober 2014

Herfst it is!








Dolblij ben ik met mn nieuwe kussen,
het duurde eventjes maar dan heb je ook wat!
Ik kocht een groot kussen bij de Xenos
en kon hem heel makkelijk eraan vast naaien.

Heerlijk als er weer een project af is!
Dan krijg ik ruimte in mn hoofd
en is er weer plaats voor nieuwe projecten :)

We genieten hier van de herfst!
Gaan regelmatig naar het bos of de heide,
maar ook in onze tuin is de herfst al volop aanwezig!
Ik ben niet echt zo dol op spinnen (lees: ik ben er best bang voor)
maar vind het wel zo knap en indrukwekkend hoe snel
ze zo'n prachtig web maken,
hert lijkt wel een haakwerkje!

Geniet allemaal van de prachtige kleuren om ons heen!

Liefs Anne

 

1 opmerking:

  1. Hoi Anne, wat een leuke foto's! En zo'n mooi kussen, echt leuke vierkanten heb je daarvoor gebruikt. Ik hou ook niet van spinnen, maar ik had vorige week ook al zulke mooie foto's van de webben gemaakt. Inderdaad zeer kunstig hoe ze dat doen! Mooie kat heb je ook (z'n vacht past goed bij het haar van je kinderen, hihi). Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen