dinsdag 6 januari 2015

Een heel gelukkig, gezond & creatief 2015!








Hebben jullie allemaal gezellige feestdagen gehad?
Hier hebben we alles heel rustig gehouden en
de kerstdagen in klein familiegezelschap gevierd, heerlijk!
Na een knallend oud en nieuwfeest met vrienden,
zijn we met zn tweetjes even een lang weekend weggeweest,
hoe stil ik het in het begin ook vond zonder de kinderen,
zo'n aanrader vind ik het! Even helemaal tot jezelf en elkaar komen en
doen waar je zin in hebt!
Wetende dat de kinderen bij opa en oma het naar hun zin hebben!
Daarna ben je weer helemaal opgeladen :)

Ik hou altijd wel van januari, voelt als een nieuw begin,
ik heb dan ook wel grote plannen voor dit jaar op werkgebied
en ook zeker op het creatieve vlak!
Maar bovenal hoop ik op een prachtig, gezond jaar
en dat wens ik ook voor jullie met iedereen die je lief is!

xxx Anne

16 opmerkingen:

  1. Jij ook de beste wensen! Liefs, jacq

    BeantwoordenVerwijderen